Blog berita dan gambar

Sample Links

Isu berkemban Izreen Azminda ikut kehendak watak



Aktres Izreen Azminda mengakui sedar isu berkemban dalam pementasan teater "Takhta 3 Ratu" akan menimbulkan isu, tetapi memberitahu dia hanya mengikut kehendak watak.

"Dari awal lagi saya sudah tahu watak tersebut memerlukan saya berkemban. Malah Erma Fatima juga bertanya sama ada saya bersedia atau tidak untuk tampil sedemikian.

"Apabila saya menerima tawaran membawakan watak Galuh, saya tahu ia akan jadi isu. Tapi saya anggap ia normal apatah lagi setelah dipentaskan.

"Segala komen dan kritikan adalah di luar kawalan saya. Lagi pula saya bukannya nak sangat berkemban, cuma sekadar menjayakan tuntutan watak tersebut," ujarnya seperti dipetik daripada laporan Rotikaya.

Terdahulu Erma selaku pengarah teater berharap agar isu tersebut tidak diperbesarkan dan menyerahkan kepada para penonton untuk menilai perkara itu.

,

No comments:

Post a Comment