Blog berita dan gambar

Sample Links

Gurauan Terima AUDI Haney Suraya terasa Hati

Mungkin bg anda diluar tidak merasa spt yg saya rasa.. Bertahun saya berada dlm industri, bermacam2 cerita sudah menjadi bahan utk dijadikan cerita hangat.. Sehinggakan menjadi bahan kutukan, kejian, fitnah.. Selama ni saya hanya berdiam, tetapi jangan lah mengambil kesempatan dengan membuat cerita yang kadang2 tidak memikirkan soal hati org lain.. Ya saya sedar mungkin sebelum ni saya terlalu lantang bersuara, tp soal itu sudah saya meminta maaf pd semua.. Apa salahnya pihak ini tempat utk saya dan rakan2 artis yg lain utk menjernihkan keadaan.. Bukan lagi mengeruhkan.. Maaf saya bersuara di sini sekiranya menyinggungkan mana2 pihak.. Saya pon manusia biasa spt anda di luar sana.. Tp mungkin kerjaya saya di bawah sinaran spotlight menjadikan semua pergerakkan saya yg baik n buruk menjdi bahan bualan.. Ada yg baik kita ikut, yg x baik xperlu lah kita membuka aib.. Saya bukannya baik sgt utk menegur sesiapa, tetapi kita belajar dr kesilapan.. Salam!!

No comments:

Post a Comment